05-850 Ożarów Mazowiecki/Ołtarzew, ul. Poznańska 243

+48 506-054-059 walynapedowe@wp.pl

Regeneracja wału napędowego Renault Duster / Kaptur

Typowe problemy z wałami napędowymi Renault Duster / Kaptur:

Regeneracja wału napędowego Renault Duster / Kaptur

• luzy krzyżaków i nawet wypracowanie miejsca mocowania krzyżaka,
• huczenie, wycie podpory,
• wibracja wału napędowego,
• krzywe rury

Fabryczne mocowanie krzyżaków wału napędowego Renault Duster / Kaptur jest sposobem zagniatania (niewymienialne). Wymiana krzyżaka zamontowanego takim sposobem potrzebuje specjalnych urządzeń. Fachowcy Autocardan wymienią zagniatane krzyżaki Renault Duster / Kaptur według fabrycznych standardów.

Renault Duster pojawił się na europejskim rynku pod koniec 2009 roku. Mały, kompaktowy crossover w rozsądnej cenie szybko zyskał popularność. Istnieje pięć wersji skrzyni biegów z napędem na przednią oś lub pełny napęd.

regeneracja wału napędowego Renault Duster / Kaptur

W wersji z napędem na przednią oś wszystko jest jasne. W wersji z napędem na cztery koła dodana jest skrzynia rozdzielcza połączona ze skrzynią biegów, wał napędowy, reduktor i dwe półosi. Oczywiście cena za napęd na cztery koła jest wyższa niż w przypadku napędu na przednie koła.

Zasada włączenia i działania napędu na wszystkie koła Renault Duster.
Sterowanie napędem na wszystkie koła samochodu Renault Duster odbywa się za pomocą kontrolki, która znajduje się na panelu i ma trzy pozycje.

Podpora wału napędowego Renault Duster / Kaptur

Pozycja 2WD – napęd przedni używany jest na suchej i twardej nawierzchni, zapewnia najbardziej ekonomiczny tryb jazdy.

Pozycja AUTO jest mieszanym trybem pracy, sterowanym automatycznie przez komputer.

Położenie LOCK – kiedy to położenie jest włączone, sprzęgło jest zablokowane, a oś tylna jest ciągle podłączona.
Ostrzeżenie! Kiedy LOCK jest włączony, prędkość pojazdu nie może przekroczyć 70 km / h, naruszenie trybu prędkości może spowodowac zepsucie reduktora.

Wał napędowy obraca się cały czas, niezależnie od wybranego trybu.

Najczęstszą wadą kardana Renault Duster 4×4 jest wypracowanie krzyżaka. Jak pokazuje praktyka, główną przyczyną zniszczenia jest korozja, która powstaje w wyniku przenikania wilgoci do łożyska krzyżaka. W wyniku łożysko, które nie ma smarowania pod wpływem korozji, szybko staje się bezużytecznei powoduje wibracje wału napędowego Renault Duster .

Krzyżak wału napędowego Renault Duster / Kaptur

Uwaga, proszę! W przypadku pojawienia się kliknięć i wibracji konieczne jest natychmiastowe skontaktowanie się z serwisem w celu regeneracji wału napędowego.

Pierwsze oznaki wypracowania krzyzaków w samochodach Renault Duster / Kaptur mogą pojawić się po 50-60 tysiącach kilometrów, ale w niekturych przypadkach nawet po 200 tysiącach kilometrów. To zależy od warunków użytkowania pojazdu.

Regeneracja wału napędowego Renault Duster / Kaptur OE: 370002820R, 320003602R, 8200945335

Mamy na stanie NOWE WZMOCNIONE WAŁY NAPĘDOWE.

Regeneracja wału napędowego Renault Duster / Kaptur, naprawa wału napędowego, wyważanie wałów napędowych, produkcja wałów pędnych, wymiana krzyżaka zagniatanego kardana, wymiana krzyżaka drążka kolumny kierowniczej, Wał napędowy Renault Duster Kaptur , Wał napędowy Renault Kaptur